Expedierea pachetului dumneavoastră
Pentru produsele aflate in stoc, expedierea se va face prin FanCurier cu urmărire și livrare fără semnătură. Dacă preferați livrarea prin alta companie de curierat, va fi aplicat un cost adițional, astfel că vă rugăm să ne contactați înainte de a alege această metodă. Orice metodă alegeți, veți avea o legătură pentru urmărirea online a pachetului dumneavoastră.
Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre Curier la livrarea produselor comandate. Prin semnarea bonului de livrare Clientul recunoaste primirea in bune conditii si in totalitate a produselor Comandate.
Intre inregistrarea Comenzii si preluarea acesteia de catre Curier poate exista un interval de 3-72 ore. Orice intarziere suplimentara va fi comunicata Clientului si se va agrea cu acesta un nou termen de livrare.
In cazul in care produsele comandate nu se afla in stoc la data plasarii comenzii, data estimata a livrarii va fi comunicata Clientului prin e-mail, urmand ca acesta sa decida acceptarea sau nu a termenului de livrare.
Cutiile sunt generos dimensionate și articolele dumneavoatră sunt bine protejate.
Returnarea produselor
Crinel Service srl ofera retur gratuit pentru clientii care notifica intentia lor in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului, prin e-mail la online@crinel.ro. In caz contrar, Crinel Service srl poate refuza coletul.
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu Crinel Service srl).