Site-ul crinel.ro este detinut si administrat de societatea Crinel Service S.R.L., avand urmatoarele date de identificare: Cod Unic de Inregistrare RO 10010168, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J08/775/1997, cu sediul in strada Lanii, Nr: 104, Brasov, Romania. Telefon: + 40-735 539264; E-mail: online@crinel.ro.
Prezentul set de termeni si conditii a fost gandit astfel incat navigarea pe site-ul crinel.ro urmata de Comanda sa echivaleze cu citirea, intelegerea si acceptarea termenilor de mai jos de catre orice Client – si din acest motiv este important sa intelegeti cat mai bine prevederile de mai jos. Veti gasi detalii privind:
inregistrarea ca utilizator al site-ului si despre modul in care prelucram datele cu caracter personal ale dumneavoastra;
modul in care puteti efectua o comanda, plati si despre modul in care veti primi produsele comandate si factura;
politica de retur a produselor, limitele accesului la site, respectiv limitele raspunderii crinel.ro;
campanii promotionale si garantii;
solutionarea conflictelor si institutiile carora va puteti adresa in cazul in care considerati ca anumite drepturi v-au fost incalcate.
crinel.ro isi rezerva dreptul de a schimba si actualiza in orice moment continutul acestui site, precum si Termenii si conditiile de folosire, fara nici un fel de notificare prealabila.
In caz de divergenta sau neintelegeri intre crinel.ro si Client, se vor aplica Termenii si conditiile valabile la momentul Comenzii.
1. Definitii
Client: persoana juridica ce efectueaza o Comanda
Comanda: un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Client prin care Clientul isi exprima intentia de a achizitiona anumite Produse si Servicii si sa faca plata acestora
Contract: o Comanda confirmata de catre Vanzator, prin care Vanzatorul este de acord sa vanda si sa livreze Produsele si Serviciile iar Clientul este de acord sa achizitioneze, sa primeasca si sa faca plata acestor Produse si Servicii
Curier: orice persoana de drept public sau privat care presteaza servicii de curierat rapid
Produse si Servicii: orice produs sau serviciu mentionat in Comanda, care urmeaza a fi furnizat Clientului de catre Vanzator
Site: site-ul http://crinel.ro
Utilizator: orice persoana care acceseaza site-ul crinel.ro, indiferent daca plaseaza sau nu o Comanda
Vanzator: societatea Crinel Service S.R.L., avand urmatoarele date de identificare: Cod Unic de Inregistrare RO 10010168, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J08/775/1997, cu sediul in strada Lanii, Nr.104 , Brasov, Romania, Romania. Telefon: + 40-735 539264; E-mail: online@crinel.ro.
2. Drepturile de proprietate Intelectuala
Continutul site-ului crinel.ro: imagini, texte, elemente de grafica web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate, este integral proprietatea Crinel Service srl si a furnizorilor sai si este aparat de Legea privind dreptul de autor si drepturile conexe si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul Crinel Service srl a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare.
Crinel Service srl poate oferi Utilizatorului/Clientului, printr-un acord, dreptul de a utiliza sub o forma descrisa, un anumit continut al site-ului. Acest acord se aplica strict pentru continutul/continuturile definite, pe o perioada stabilita in acord si doar pentru persoana/persoanele carora li s-a permis utilizarea acestor continuturi, fara a putea utiliza alte continuturi ale site-ului crinel.ro.
Utilizarea pe crinel.ro a oricarui nume de marca inregistrata nu constituie reclama pentru compania respectiva. Crinel.ro nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi invinuita pentru pagubele aparute prin folosirea continutului site-ului.
3. Exonerarea de raspundere
Crinel Service srl nu garanteaza ca site-ul, serverele pe care este gazduit, sau e-mailurile trimise de la crinel.ro sunt fara virusi sau alte componente informatice cu caracter potential daunator, ca nu contine erori, omisiuni, defectiuni, intarzieri sau intreruperi in operare sau transmitere, caderi de linie sau orice alti factori similari. Utilizatorul foloseste site-ul pe riscul propriu, crinel.ro fiind liber de orice raspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea site-ului sau ca urmare a utilizarii informatiilor de pe site. Crinel Service srl nu este raspunzatoare de erorile sau omisiunile care pot interveni in redactarea sau prezentarea materialelor de pe site.
Crinel Service srl nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe site-ul crinel.ro, acestea fiind puse la dispozitia Crinel Service srl de catre furnizori. De asemenea, pozele produselor sunt cu titlu de prezentare – daca observati neconformitati intre produs si modul in care este prezentat pe site va rugam sa ne contactati.
Informatiile incluse pe crinel.ro au caracter informativ si sunt puse la dispozitie cu buna credinta, din surse pe care Vanzatorul le considera de incredere. In cazul in care vreunul dintre articolele publicate sau orice alta informatie intra sub incidenta Legii privind dreptul de autor si drepturile conexe, Utilizatorul este rugat sa aduca cat mai grabnic acest fapt la cunostinta Vanzatorului la adresa sales@crinel.ro, pentru a putea fi luate masurile necesare.
Crinel.ro isi rezerva dreptul de a anula Comenzile pentru Produse si Servicii care sunt afisate pe site ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezinta preturi evident eronate/derizorii pentru produse (preturi pe care le poate aprecia ca fiind eronate/derizorii orice cumparator cu un nivel mediu de pregatire).
Orice link-uri catre alte site-uri sunt oferite numai in scopul unei accesibilitati sporite a informatiilor, iar crinel.ro nu isi asuma nici o responsabilitate sau raspundere pentru continutul acestor site-uri, pentru produsele sau serviciile promovate sau comercializate prin aceste site-uri.
4. Limitarea accesului la site
Utilizatorii site-ului crinel.ro pot face comentarii si orice alte comunicari, pot sa transmita sugestii, intrebari sau informatii, daca limbajul acestora este civilizat, iar continutul comunicarilor nu este ilegal, obscen, amenintator, defaimator, nu tulbura in nici un fel viata privata a altor persoane, nu incalca drepturile de proprietate intelectuala, nu contine virusi, nu serveste unor campanii de promovare care nu au legatura cu crinel.ro, nu sunt e-mailuri in masa ori orice alta forma de spam. Persoanele care vor utiliza o adresa falsa de e-mail ori vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicari in numele unei alte persoane fizice sau juridice ori in numele oricarei alte entitati vor fi raportate organelor abilitate. Crinel.ro nu isi asuma responsabilitatea si nici nu va putea fi obligata la nici un fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de astfel de comunicari.
In cazul trimiterii sau afisarii unor materiale/documente care implica texte, replici, recenzii etc, formulate de Utilizatori, se considera ca respectivul Utilizator garanteaza originalitatea lor si acorda crinel.ro si afiliatilor/asociatilor sai dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil si retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, crea opere derivate, precum si dreptul de a distribui, de a prezenta aceste continuturi oriunde in lume, prin orice mijloace. Utilizatorul garanteaza ca are toate drepturile asupra continutului pe care il afiseaza sau il transmite pe site, prin orice modalitate, astfel incat, prin folosirea acestui continut, sa nu cauzeze prejudicii niciunei terte entitati fizice sau juridice.
5. Prelucrarea datelor cu caracter personal
Conform Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, si Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, crinel.ro are obligatia de a prelucra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate datele personale furnizate de Utilizatori.
Categoriile de date personale prelucrate sunt: numele si prenumele, respectiv numele companiei, telefon/fax, adresa (domiciliu/resedinta), e-mail, profesie, loc de munca.
Atunci cand un Utilizator isi creeaza un cont pe crinel.ro, va primi comunicari comerciale din partea crinel.ro doar in masura in care si-a dat consimtamantul expres, selectand optiunea corespunzatoare.
Datele colectate cu privire la newslettere si alerte sunt confidentiale. Crinel.ro va putea selecta Utilizatorii carora le va trimite newslettere si alerte.
Scopul colectarii datelor cu caracter personal este: gestiune economica, marketing, publicitate, servicii de comunicatii electronice, informarea Clientilor privind situatia contului lor de pe crinel.ro, informarea Clientilor privind evolutia si starea Comenzilor.
Completarea de catre Utilizatori a formularelor pe site echivaleaza cu acceptarea neconditionata ca aceste date sa fie incluse in baza de date a crinel.ro si cu utilizarea si prelucrarea de catre crinel.ro, afiliatii si colaboratorii acestora pentru desfasurarea activitatilor enumerate mai sus, inclusiv, dar nelimitandu-se la furnizori de servicii, de servicii de marketing, curierat, servicii de plata / bancare.
Clientilor le sunt garantate drepturile prevazute de Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a se adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor sale. Clientii au dreptul de a solicita stergerea totala sau partiala a datelor cu caracter personal. Clientul poate solicita oricare dintre drepturile enumerate mai sus in baza unei cereri scrise, semnate si datate, inaintata catre sediul Crinel Service srl.
Refuzul furnizarii acestor date determina imposibilitatea onorarii Comenzilor.
In cazul in care Clientul isi modifica, prin utilizarea formularelor de pe site, datele personale livrate deja catre crinel.ro si exista Comenzi in derulare, acestea isi pastreaza datele de la momentul plasarii Comenzii. Astfel, daca va modificati datele de profil dar aveti Comenzi plasate care sunt in curs de livrare, va rugam sa ne contactati urgent.
Crinel.ro nu solicita Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (telefon/e-mail etc) informatii confidentiale, date despre conturi bancare, parole personale etc. In cazul in care Utilizatorul le divulga unor terti, acesta poarta intreaga responsabilitate pentru actiunile sale. Astfel, in cazuri de divulgare de astfel de date, Utilizatorul nu poate face raspunzator pe crinel.ro pentru niciun fel de prejudiciu. Singura exceptie poate fi cea in cazul in care crinel.ro solicita Clientilor numarul contului bancar pentru a proceda la transferul sumei aferente unei Comenzi returnate in conditiile legii.
Crinel Service srl nu este inregistrata in Registrul Operatorilor de Date cu Caracter Personal intrucat, in baza Deciziei presedintelui Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal nr. 200 din 14 decembrie 2015, notificarea nu a fost necesara intrucat Crinel Service srl nu s-a incadrat la niciunul dintre cazurile enumerate la Art. 1.
6. Inregistrarea ca Utilizator
Pentru crearea unui cont pe site-ul crinel.ro, Utilizatorul este obligat sa foloseasca o adresa de e-mail valida. Crinel.ro poate refuza cererea de inregistrare in situatiile in care constata ca a utilizat informatii neconforme cu realitatea sau foloseste serviciile intr-un mod neconform cu uzantele normale.
7. Pretul
Pretul final platit de Client este format din pretul produsului + cheltuielile de expeditie si/sau incasare aferente. Preturile de livrare sunt detaliate pe site.
Toate preturile aferente produselor si serviciilor comercializate prin intermediul site-ului crinel.ro, inclusiv costul curieratului rapid al acestora, sunt exprimate in Lei si contin T.V.A. in procent de 19%. In cazul in care crinel.ro va oferi spre vanzare produse a caror cota de TVA este diferita (de exemplu garnituri de dinti, in cazul carora cota de T.V.A. este de 9%), preturile de vanzare vor contine TVA in cota redusa.
8. Comanda
Prin finalizarea Comenzii Clientul garanteaza ca toate datele furnizate sunt reale si corecte, in caz contrar ar putea suporta consecintele acestor erori (Comanda intarziata, transmisa gresit etc).
Crinel.ro nu poate fi tras la raspundere pentru informatii introduse eronat, din care pot decurge intarzieri de livrare. In acest context, toate taxele de transport efectuat in vederea reexpedierii Comenzii vor cadea in sarcina Clientului.
Prin finalizarea Comenzii, Clientul se declara de acord ca un reprezentant crinel.ro sa il contacteze prin orice mijloc disponibil convenit de catre Parti (e-mail/telefon) pentru confirmarea personala a Comenzii. Acest e-mail este doar o confirmare de primire a solicitarii de comanda din partea dvs. Contractul dvs. privind cumpararea acestor produse nu este incheiat complet pana cand nu vom trimite, in cel mai scurt timp, un e-mail prin care va anuntam ca produsele au fost expediate.
Pentru confortul si siguranta Clientului, exista optiunea, ca timp de 30 de minute dupa plasarea unei Comenzi, de a renunta la Comanda. Astfel, Comanda se poate anula in 30 de minute dupa plasarea ei (daca Utilizatorul a plasat o Comanda din greseala sau a revenit asupra deciziei)- iar suma de bani eventual achitata deja (daca, de exemplu, plata contravalorii comenzii a fost achitata cu card bancar) rambursata clientului.
Crinel.ro poate refuza o Comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:
date incomplete sau incorecte ale Clientului;
activitatea Clientului poate produce daune site-ului crinel.ro /partenerilor;
Clientul are facturi emise de Vanzator ajunse la scadenta si neachitate;
livrari consecutiv esuate;
esuarea / invalidarea tranzactiei online;
neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului / a tranzactiei;
alte motive obiective: in cazul in care Clientul nu garanteaza ca modul de plata este valid si ca nu este obtinut printr-o metoda frauduloasa sau exista suspiciuni cu privire la modalitatea de plata.
Chiar daca a luat toate masurile pentru ca informatia prezentata pe acest site sa fie exacta si corecta, crinel.ro nu poate fi raspunzatoare de inexactitati care pot aparea in completarea de catre Client a formularelor din site pentru finalizarea Comenzii. Utilizatorii sunt responsabili pentru evaluarea exactitatii, completitudinii si utilitatii informatiilor furnizate in cadrul formularelor disponibile pe acest site.
In anumite situatii si pentru motive justificate, crinel.ro isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. In aceste situatii crinel.ro va anunta Clientul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii.
Contractul se considera incheiat intre Client si Crinel Service srl in momentul primirii de catre Client de la crinel.ro, prin intermediul postei electronice si /sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.
In cazul care un Bun / Serviciu comandat si achitat de catre Client nu poate fi livrat de catre Crinel Service srl, ne obligam sa informam Clientul asupra acestui fapt si sa returnam in contul Clientului contravaloarea Bunului / Serviciului, in termen de maxim 14 zile de la care Crinel Service srl luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Clientul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere Contractului.
9. Facturare si plati
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Client o factura pentru Produsele si Serviciile livrate, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Plata se poate face online (prin card bancar) sau ramburs, prin achitarea contravalorii comenzii direct Curierului. In functie de disponibilitatea procesatorului de plati online, este posibil ca pe intervale scurte de timp singura solutie de plati disponibila sa fie varianta de ramburs, prin care veti achita pretul produselor .
Site-ul crinel.ro este construit pe platforma web Presta Shop, care la momentul realizarii prezentului regulament nu este integrata cu niciun procesator de plati cu cardul din Romania. Pentru a permite Clientilor sa achite comenzile prin card bancar, lucram cu unul dintre cei mai importanti operatori de plati din lume – PayPal – prin divizia sa Braintree Payments. Acest operator nu poate procesa tranzactii direct in RON si de aceea efectueaza conversia sumelor in EUR, putand exista diferente la decontare datorita schimbului valutar. Crinel.ro nu raspunde pentru costurile suplimentare legate de procesarea sumelor de bani prin intermeniul platformei Braintree Payments si va recomandam folosirea platii prin ramburs pentru a va asigura ca nu exista diferente fata de sumele exprimate in factura.
Detalii despre aceste aspecte puteti gasi si mai jos:
ECC Romania: De unde apar diferentele la plata cu cardul
Wall-Street.ro: De unde apar diferentele la plata cu cardul si ce solutii propune Centrul European al Consumatorilor
In cazul in care aveti reclamatii la adresa produselor si serviciilor noastre va rugam sa ne contactati si vom incerca sa rezolvam cat mai curand problemele, in maniera pe care noi o consideram potrivita.
Atat Crinel Service srl cat si Clientul isi exprima vointa si acordul de implementare a facturarii electronice, avand la baza art. 155 alin. (28) din Legea nr 571/2003. Astfel, facturile vor fi trimise Clientului in format electronic, pe email in momentul in care Comanda a fost expediata.
10. Garantia
Pentru produsele achizitionate din magazinul online crinel.ro se asigura garantie in conformitate cu Certificatul de garantie aferent fiecarui produs.
Pentru a beneficia de garantie, Clientul are urmatoarele obligatii:
produsul sa fi fost cumparat de la crinel.ro si folosit numai in scopul pentru care a fost conceput;
sa respecte instructiunile de folosire si sa utilizeze produsul conform instructiunilor impuse de producator;
sa pastreze certificatul de garantie si documentul fiscal cu care a cumparat produsul;
sa pastreze ambalajul original si toate accesoriile care au venit in acesta, si sa le livreze impreuna cu produsul in garantie.
Cauze de pierdere a garantiei:
avarii sau deteriorari mecanice; expunere excesiva la radiatii solare; lipsa sau modificarea seriei aparatului; modificari ale produsului; utilizarea si intretinerea necorespunzatoare
defectarea produsa ca urmare a nerespectarii instructiunilor de utilizare, transport, manipulare si instalare prevazute in manualul de utilizare;
deteriorarea mecanica provocata prin lovirea aparatului sau deterioarea marcajului cu modelul si seria aparatului;
inundarea, incendierea, expunerea la soare, descarcari electrice, modificari sau instalari necorespunzatoare, interventii neautorizate;
distrugerea din cauza socurilor.
crinel.ro nu ofera garantii Clientilor:
dupa expirarea perioadei pentru care Vanzatorul ofera garantie produsului;
in cazul in care inlocuirea produselor sau a componentelor neconforme este imposibil de asigurat, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.
Toate celelalte prevederi cuprinse in legislatia in vigoare, referitoare la garantarea produselor vandute, sunt valabile. Drepturile Clientilor sunt cele prevazute in legislatia in domeniu. Garantia nu se extinde asupra eventualelor daune cauzate de folosirea produsului.
Lipsa documentelor de livrare si a certificatului de garantie a produselor trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia marfii pe adresa sales@crinel.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
Compozitia, instructiunile de intretinere precum si pictogramele cu instructiuni de curatare si intretinere se pot gasi pe eticheta interioara a produselor sau pe eticheta din carton atasata acestora. Lista detaliata a instructiunilor de curatare si intretinere este prezentata aici – insa aceste instructiuni sunt specifice fiecarui produs si consultarea lor este obligatorie.
11. Livrarea
Data estimata a livrarii poate varia in functie de produs, si este afisata in pagina produsului precum si in e-mailul care anunta livrarea Comenzii.
Pentru toate categoriile de produse, termenul maxim de livrare este de 5 zile lucratoare de la data confirmarii Comenzii, in cazul in care nu este specificat altfel.
Crinel.ro vinde produse si asigura transportul acestora exclusiv pe teritoriul Romaniei.
Pentru produsele aflate in stoc, livrarea se va face prin Curier. Intre inregistrarea Comenzii si preluarea acesteia de catre Curier exista un interval de 3-72 ore. Orice intarziere suplimentara va fi comunicata Clientului si se va agrea cu acesta un nou termen de livrare.
Atentie! Din cauza timpului foarte scurt de procesare a Comenzilor, este imposibila operarea de modificari asupra Comenzilor deja plasate.
In cazul in care produsele sunt indisponibile (inclusiv in cazul in care pretul sau unele caracteristici ale produselor au suferit modificari ulterioare confirmarii Comenzii), Crinel Service srl va informa Clientul despre indisponibilitate iar sumele pe care acesta le-a achitat vor fi rambursate in termen de 14 zile. Clientul poate confirma modificarile intervenite cu privire la pretul sau caracteristicile produselor, modificand astfel Comanda initiala, iar Crinel Service srl va livra produsele conform Comenzii astfel modificate.
Pentru produsele care nu se afla in stoc, Clientul este de acord ca Crinel Service srl sa livreze un produs cu calitati si pret echivalente cu cele solicitate. Daca Clientul isi exercita dreptul de denuntare unilaterala a contractului in termen de 14 de zile de la primirea produselor, cheltuielile de returnare a produselor sunt in sarcina Crinel Service srl.
11.1 Conditii de livrare
La solicitarea crinel.ro sau a Curierului, Clientul va face dovada identitatii sale, daca e necesar prin unul sau mai multe acte emise de autoritati oficiale si va comunica numarul de Comanda atribuit de catre Vanzator.
In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea receptionarii Comenzii in mod personal, Comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre Curier a numarului Comenzii.
Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorata daca Clientul nu indeplineste conditiile de mai sus.
In cazul livrarii la locul de munca al Clientului, caz in care Curierul nu poate avea acces in locatia respectiva, Clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona aceasta Comanda.
Clientul poate fi contactat prin sms sau telefonic de catre Curier in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa si ora selectate in momentul validarii Comenzii pe site.
Clientul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar selectat, in caz contrar acesta va putea suporta taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectarii, doar cu acordul Curierului.
Livrarea se considera a fi indeplinita de catre crinel.ro, la momentul predarii produselor Comandate catre Client la adresa selectata de acesta la momentul plasarii Comenzii.
11.2 Receptia produselor
Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre Curier la livrarea produselor comandate. Prin semnarea bonului de livrare Clientul recunoaste primirea in bune conditii si in totalitate a produselor Comandate.
12. Campaniile promotionale
Crinel Service srl poate decide sa ofere Clientilor un produs cadou in cadrul unei Comenzi efectuate pe Site. Crinel Service srl poate face acest lucru fara a conditiona Clientul sub nicio forma si chiar fara a anunta Clientul privind existenta acestui cadou inainte de efectuarea comenzii sau primirii prin Curier a produselor. Totodata, oferirea unui produs cadou poate fi conditionata de catre Site inclusiv, fara a se limita la, existenta unei sume minime a comenzii.
Orice promotie la care se ofera produs cadou se limiteaza la 1 PRODUS CADOU oferit in perioada de campanie per persoana fizica sau juridica (identificat ca si client/utilizator/user), indiferent de numarul comenzilor inregistrat de catre o persoana fizica sau juridica in perioada in care campania este in curs de desfasurare.
In cazul in care exista situatii de frauda identificate, Crinel Service srl isi rezerva dreptul de a suspenda conturile astfel create, de a retrage beneficiile aferente promotiilor sau ofertelor in curs, de a anula comenzile fara preaviz, instiintare, alte formalitati sau despagubiri.
De asemenea, daca la o comanda la care s-a oferit produs cadou este respinsa sau returnata integral, clientul este obligat returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si nedesigilata. Conditiile integrale de retur se pot gasi la punctul 13. Politica de retur.
13. Politica de retur. Dreptul de retragere
13.1 Conditii generale
Crinel Service srl ofera retur gratuit pentru clientii care notifica intentia lor in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului, in conditiile legi.
Comenzile efectuate pe crinel.ro sunt eligibile pentru retur gratuit. In urma solicitarii primite de la client, Crinel Service srl va trimite curierul la adresa indicata de client pentru a ridica coletul de retur.
In caz de retragere din contract, clientul este obligat sa restituie produsele achizitionate in termen de maximum 14 zile de la data retragerii din contract.
13.1.1 Modalitati si termene de returnare a produselor
Clientul se obliga sa notifice Crinel Service srl intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin e-mail la sales@crinel.ro, in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor. In caz contrar, Crinel Service srl poate refuza coletul.
Informatiile necesare care trebuie furnizate Crinel Service srl pentru trimiterea curierului sunt urmatoarele:
data expedierii coletului;
numarul Comenzii;
produsul de returnat;
adresa de unde curierul urmeaza sa preia coletul de retur;
modalitatea de plata dorita (datele contului bancar sau voucher de cumparaturi echivalent cu suma produselor returnate).
Primirea informatiilor referitoare la intentia de retur a clientului, Crinel Service srl efectueaza o solicitare la curier si trimite curierul la adresa indicata in comunicarea clientului pentru a ridica coletul de returnat. Costurile de transport ale coletului/elor returnate nu intra in responsabilitatea clientului, acestea urmand a fi asumate de Crinel Service srl.
13.1.2. Conditii de returnare a produselor
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu Crinel Service srl).
In conformitate cu legea in vigoare, Crinel Service srl isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid. Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.
In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si nedesigilata. Conditiile campaniilor promotionale se pot citi la punctul 12.
Cazuri specifice:
Nu se accepta retururi daca produsele indeplinesc cel putin una din conditiile de mai jos:
au fost efectuate interventii neautorizate asupra produsului;
au ambalajul deteriorat sau incomplet;
au urme de uzura sau folosire excesiva;
zgarieturi, ciobituri, lovituri sau socuri mecanice/electrice;
nu au toate accesorile primite in pachet;
s-a facut orice tip de inscris pe cutia produsului;
produsul a facut parte dintr-o comanda speciala, comanda speciala este aceea care nu face parte din stocul uzual al Furnizorului dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme si plata unui avans.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta poate fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
In cazul neconformitatii produsului, clientul are dreptul de a solicita repararea, inlocuirea sau restituirea contravalorii aferente produsului. Crinel Service srl poate repara produsul, inlocui cu unul identic sau daca acesta nu este in stoc, cu un alt produs, cu posibilitatea platii sau restituirii unei diferente de pret. In cazul in care produsul nu poate fi reparat, Crinel Service srl poate proceda la inlocuirea acestuia. In cazul in care produsul nu este disponibil iar clientul nu doreste inlocuirea cu un alt produs, Crinel Service srl va rambursa clientului contravaloarea produsului in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data primirii produsului defect.
13.1.3 Termene de reparare sau inlocuire
Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in termen de 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul, dupa caz, a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului si vanzatorul a receptionat produsul pentru inspectie. Vanzatorul are aceleasi obligatii pentru produsul inlocuit ca si pentru produsul vandut initial.
13.1.4 Termene de returnare a banilor
Pentru retururi integrale de comenzi, Clientul primeste banii aferenti produselor returnate si costul transportului achitat initial in interval de 14 de zile calendaristice de la data la care Crinel Service srl este informat de catre client cu privire la decizia acestuia de a returna produsele, dar nu mai devreme de 7 zile de la data receptiei produselor returnate si realizarii inspectiei acestora.
Dupa validarea returului, clientul poate primi, la alegere, contravaloarea produselor sub forma unui cupon valoric pe care il va putea folosi in termen de 30 zile de la data confirmarii primirii returului de catre Crinel Service srl. Dupa aceasta data cuponul isi pierde valabilitatea.
13.2 Dreptul de retragere
In conformitate cu Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Clientul are urmaroarele drepturi si obligatii referitoare la retragerea din contractul incheiat la distanta:
Clientul are dreptul ca, inainte de expirarea perioadei de retragere, sa se retraga din contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de Crinel Service srl.
Clientul se obliga sa returneze doar acele produse care sunt in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Crinel Service srl va rambursa Clientului contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii facute de catre Client catre Crinel Service srl in ceea ce priveste decizia de retragere din contract, dar nu mai devreme de 7 zile de la data receptiei produselor returnate si realizarii inspectiei acestora. Crinel Service srl va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat.
13.3 Exercitarea dreptului de retragere
In cazul in care Clientul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, in cazul in care Comanda este achitata, Crinel Service srl.ro se obliga sa returneze suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii de catre Client in ceea ce priveste deciziei sa de retragere din Contract. Suma va fi returnata in contul bancar al clientului sau prin mandat postal.
Clientul va informa Crinel Service srl in ceea ce priveste intentia sa de retragere din contract prin email la adresa sales@crinel.ro.
14. Informatii despre echipamentele electrice si electronice (EEE) si deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE)
Legislatia aplicabila stabileste masuri pentru protejarea mediului si a sanatatii populatiei pentru prevenirea sau reducerea efectelor negative ale generarii si gestionarii deseurilor de echipamente electrice si electronice; acestea pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate selectiv.
Luand in considerare prevederile OUG 5/2015 – privind deseurile de echipamente electrice si electronice precum si OUG 195/2005 – referitoare la protectia mediului Clientul Crinel Service srl va avea in vedere urmatoarele:
simbolul care indica faptul ca EEE fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu o cruce, ca in imaginea alaturata – si il puteti gasi pe produs, pe ambalajul sau sau pe documentele insotitoare
pentru ca EEE pot contine substante periculoase cu potentiale efecte nocive asupra mediului si sanatatii umane in cazul negestionarii corecte, clientul are obligatia de selecta si colecta separat deseurile de echipamente electrice electronice (DEEE) si de a nu le elimina impreuna cu deseurile municipale nesortate;
colectarea acestor deseuri (DEEE) se va putea realiza prin intermediul punctelor de colectare selective puse la dispozitia producatorilor de catre Autoritatile administratiei publice locale care au obligatia potrivit art.5 alin.1 ) din HG 448 /2005 de a colecta separat DEEE de la gospodariile particulare si de a pune la dispozitia producatorilor spatiile necesare pentru infiintarea punctelor de colectare a DEEE;
poate preda gratuit DEEE la momentul achizitiei unui produs nou din aceeasi categorie; in acest sens, Crinel Service srl.ro se pliaza politicii de colectare a DEEE in sistem de preluare a echipamentelor “unul la unul” astfel cum prevede legislatia aplicabila, respectiv: daca echipamentul predat este echivalent si a indeplinit aceleasi functii ca si echipamentul nou furnizat. Pentru ca Crinel Service srl sa poata prelua gratuit acest echipament, este obligatoriu sa ne anuntati in scris imediat ce ati efectuat o comanda.
15. Furnizorul Crinel Service srl are contracte de distributie producatori/importatori ai marcilor prezente in site.
Furnizorii garanteaza in privinta detinerii tuturor drepturilor de autor si de difuzare pe teritoriul Romaniei, a calitatii produselor, a autenticitatii marcilor. Crinel Service srl are acceptul legal al furnizorilor sai de a publica pe site imagini, regulamente sau instructiuni ale produselor pe care le comercializeaza.
16. Forta majora
Niciuna dintre partile contractuale nu poate fi trasa la raspundere pentru neexecutarea (total/partial) sau executarea cu intarziere a obligatiilor sale, daca acestea au fost cauzate de forta majora. Partile isi vor aduce la cunostita de indata cazul de forta majora si vor lua toate masurile necesare in vederea limitarii consecintelor evenimentului.
Daca in termen de 15 zile evenimentul de forta majora nu inceteaza, partile au dreptul de a denunta unilateral contractul fara pretinderea de daune-interese.
Forta majora va fi probata conform legii.
17. Solutionarea conflictelor. Legea aplicabila
Contractul va fi guvernat si interpretat in conformitate cu legea romana. Orice conflict aparut intre Crinel Service srl si Clienti va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care acest lucru nu este posibil, prima cale de solutionare este medierea, in conditiile legii, iar daca aceasta esueaza se apeleaza la instantele romanesti competente de la domiciliul Clientului.
18. Frauda
Crearea de conturi multiple folosind astfel de adrese generate automat si care expira dupa o perioada predefinita, pentru a putea beneficia de promotii sau oferte, sau orice comportament fraudulos in masura sa afecteze bunul mers al campaniilor, este interzisa si va fi considerata o tentativa de frauda. Proprietarul site-ului crinel.ro isi rezerva dreptul de a suspenda conturile astfel create si de a retrage beneficiile aferente promotiilor sau ofertelor in curs, de a anula contul fara preaviz, instiintare, alte formalitati sau despagubiri.
Orice tentativa de frauda sau orice frauda (cum ar fi dar fara a se limita la: accesarea datelor Clientilor crinel.ro, alterarea continutului site-ului, incercarea de afectare a performantelor serverelor crinel.ro, deturnarea continutului livrarilor catre terti etc) vor fi pedepsite conform legii penale.
19. Dispozitii finale
Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
actualizat la data de 05.11.2019
crinel.ro / Crinel Service srl